WDROŻENIA
Wdrożenie Generatora obejmuje następujące kluczowe działania:
- Przegląd wzorów dokumentów klienta (umów kredytowych i dokumentów dot. zabezpieczeń)
- Wypracowanie standardów zapisów w umowach i załącznikach;
- Zdefiniowanie szablonów dokumentów klienta w Generatorze;
- Testy i korekty;
- Szkolenie użytkowników;
- Aktualizacje w pierwszym roku.
W ramach ceny nabycia poszczególnych modułów otrzymają Państwo:
- Płytę CD ze spersonalizowanym narzędziem i kompletem dokumentów (bez limitu instalacji) – generowane dokumenty będą zgodne z szablonami Zamawiającego;
- Jednodniowe szkolenie użytkowników na stanowisku pracy;
- Szczegółową instrukcję użytkownika;
- Roczny abonament na wsparcie użytkowników, który obejmuje bezpłatne aktualizacje Generatora każdorazowo, gdy zmianie ulegną wzory dokumentów lub aktualizacja będzie wynikiem rozbudowy funkcjonalności;
- Możliwość zgłaszania zapotrzebowania na rozbudowę funkcjonalności aplikacji;
- Help Desk dla użytkowników (mail, telefon, Skype
Bank Rumia Spółdzielczy
Wdrożenie miało miejsce w 2018 roku. Wdrożono wszystkie 3 moduły. Obecnie współpraca kontynuowana jest w ramach umowy serwisowej.