Zaznacz stronę

WDROŻENIA

Wdrożenie Generatora obejmuje następujące kluczowe działania:

  1. Przegląd wzorów dokumentów klienta (umów kredytowych i dokumentów dot. zabezpieczeń)
  2. Wypracowanie standardów zapisów w umowach i załącznikach;
  3. Zdefiniowanie szablonów dokumentów klienta w Generatorze;
  4. Testy i korekty;
  5. Szkolenie użytkowników;
  6. Aktualizacje w pierwszym roku.

W ramach ceny nabycia poszczególnych modułów otrzymają Państwo:

  1. Płytę CD ze spersonalizowanym narzędziem i kompletem dokumentów (bez limitu instalacji) – generowane dokumenty będą zgodne z szablonami Zamawiającego;
  2. Jednodniowe szkolenie użytkowników na stanowisku pracy;
  3. Szczegółową instrukcję użytkownika;
  4. Roczny abonament na wsparcie użytkowników, który obejmuje bezpłatne aktualizacje Generatora każdorazowo, gdy zmianie ulegną wzory dokumentów lub aktualizacja będzie wynikiem rozbudowy funkcjonalności;
  5. Możliwość zgłaszania zapotrzebowania na rozbudowę funkcjonalności aplikacji;
  6. Help Desk dla użytkowników (mail, telefon, Skype

Bank Rumia Spółdzielczy

Wdrożenie miało miejsce w 2018 roku. Wdrożono wszystkie 3 moduły. Obecnie współpraca kontynuowana jest w ramach umowy serwisowej.

Bank Spółdzielczy w Koronowie

Wdrożenie miało miejsce na przełomie 2016 i 2017 roku. Wdrożono wszystkie 3 moduły. Bank na bieżąco wspierany jest w ramach umowy serwisowej. W ramach której produkty rozbudowane zostały m. in. o dokumenty RODO.